بهترین روز زندگیم

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

عده­ای دوست در یک میهمانی شام گرد هم جمع شده بودند.. هر یک از آنها خاطراتی از گذشته تعریف می­کردند، یک نفر پرسید: بهترین روز عمرتان کدام روز بوده است؟زن و شوهری گفتند: بهترین روز عمر ما روزی بوده که ما با هم آشنا شدیم.زنی گفت: بهترین روز زندگیم روزی بود که نخستین فرزندم به دنیا آمد.مردی گفت: روزی که از کارم اخراج شدم بهترین و بدترین روز عمرم بوده است. آن روز، باعث شد که روی پای خودم بایستم و راه تازه­ای را شروع کنم و از آن روز از هر قسمت زندگیم راضی بودم.این گفتگو ادامه داشت تا اینکه نوبت به زنی رسید که تا آن هنگام ساکت بود. از او پرسیدند: بهترین روز عمر تو چه روزی بوده است؟

زن گفت بهترین روز زندگی من امروز است. زیرا امروز روزی است که بیش از همه روزها برایم ارزشمندتر است. من نمی­توانم دیروز را بدست بیاورم و آینده هم مال من نیست. اما امروز مال من است.. تا آن را هر طوری که می­خواهم بگذرانم و از آنجا که امروز تازه است و من هم زنده هستم پس بهترین روز من است و خدا را برای این شکر می­کنم.

آره دوستان هر کسی بهترین روز زندگی دارد آره عزیزم امروز ظهر تو بهترین روز رو به من هدیه دادی شاید باور نکنی اما آنچنا آرامشی در کنارت داشتم که دوست نداشتم هیچ وقت به مقصد برسیم از همین جا دست ماهت میبوسم واقعا ازت ممنونم که قبل از امتحان همچنین آرامشی بهم دادی هیچ وقت همچنین روزی رو فراموش نمیکنم دوستت دارم عزیزتر از جانم (این رو هم بگم از دوست داشتن من نگران نشو چون میدونم حد و مرض من تا کجاست)



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت21:41---10 آذر 1389
سلام

خوشحالم که خوشحالی ولی دلیلش رو نمی دونم!!!!!!
پاسخ:خوب دلیلش که مشخصه اگه کنار عزیزترین کس زندگیت باشی خوشحال نیستی/منظور بد برندار چطور بگم که نگران نشی در کل بایستی تو چت بهت بگم پس تا نگفتم زودی قضاوت نکن گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 10 آذر 1389برچسب:,ساعت19:38توسط عاشق | |